הוסיפו קבוצה לאינדקס

הוסיפו עוד היום קבוצה לאינדקס הקבוצות הגדול
בחר סוג קבוצה

דווח על קבוצה

    דיווח הקבוצה באינדקס האתרים הינה מותנת באישור מנהל האתר בלבד

    גלה את הקבוצות הטובות ביותר באינדקס שלנו

    מאות קבוצות וערוצים במגוון קטגוריות שונות

    כיצד לבחור תשתית אינטרנט לעסק?

    תשתית אינטרנט היא משאב משמעותי עבור כל עסק. בכל ענפי הפעילות אין שום דרך להתנהל ביעילות בלי חיבור לרשת, ובאופן טבעי ככל שהעסק גדול יותר כך גדלה חשיבות התשתית הזאת. כאן בעמוד תמצאו המלצות שיעזרו לכם לבחור נכון את התשתית הטובה ביותר עבור העסק שלכם – מוזמנים להיעזר בהן ולקבל החלטות מדויקות.

    סוגי התשתיות

    קודם כל כדאי להבין מהם הסוגים השונים של תשתיות אינטרנט רלוונטיות לעסקים. יש 3 אופציות עיקריות: סיבים אופטיים, כבלים ו-DSL.

    סיבים אופטיים הם התשתית המשוכללת ביותר שיש. בכל סיב אופטי תמצאו כמות גדולה של צינורות שקופים שדרכם עוברים אותות אור במהירות מסחררת. בזכות העובדה שלכל סיב אופטי עובי מינימלי, ניתן להגיע לרוחב פס גבוה וליהנות מתעבורת נתונים בהיקף מרבי וברמת אמינות גבוהה. החברה הבולטת ביותר שמספקת תשתית סיבים אופטיים היא אנלימיטד.

    כבלים הם תשתית שכיחה בישראל, ומי שפרסה את רשת הכבלים ברחבי הארץ היא חברת הוט. זהו פתרון משתלם, אם כי פחות מתקדם בהשוואה לסיבים האופטיים. ה-DSL הוא תשתית שמולבשת על גבי תשתית רשת קווי הטלפון של חברת בזק, ולכן היא נפוצה מאוד. המאפיין הבולט ביותר של DSL הוא חוסר סימטריה משמעותי בין מהירות הורדה לבין מהירות העלאה, כשיש מספר ניסיונות לפתור את הבעיה הזו, באמצעות תשתיות כגון ADSL או VDSL.

    אבטחת מידע

    ככל שגדל השימוש במחשבים ובתקשורת בין מחשבים, כך גדל גם היקף פשעי הסייבר. עבריינים דיגיטליים משכללים באופן קבוע את היכולות שלהם כדי לאתר פרצות ולגנוב מידע, לסחוט דמי כופר בתמורה לשחרור חסימות ביחס לאפשרות להגיע למידע ועוד. בהתאם פרמטר משמעותי במיוחד בבחירת תשתיות אינטרנט הוא רמת אבטחת המידע.

    התשתית המאובטחת ביותר מטבעה היא סיבים אופטיים, מפני שהם הכי פחות חדירים לפריצות. בנוסף יש כמובן חשיבות לרמת אבטחת המידע של כל ספקית אינטרנט, ולכן כשמקבלים הצעות מחיר מספקיות שונות, כדאי לברר איך כל אחת מהן מספקת הגנה לדאטה יקרת הערך של העסק שלכם.

    מהירות – בכל רחבי העסק

    זמן הוא כסף, ובמיוחד בתחום העסקי. חיבור מהיר לאינטרנט מאפשר לכל עסק לתפקד במקסימום ביעילות ולכן זהו עוד שיקול מרכזי בבחירה. שימו לב: כשמדובר על עסק גדול, כדאי מאוד לבחון את מהירות החיבור בפועל בכל מקום בשטח העסק, כך שבכל עמדות העבודה העובדות והעובדים יוכלו להיות פרודוקטיביים במיוחד. לספקיות שונות יש פתרונות להגברת המהירות של האינטרנט גם במקומות מרוחקים מהחיבור לתשתית, גם כשמדובר על סיבים אופטיים וגם כשהתשתית היא DSL.

    איכות השירות והתמיכה

    תקלה באינטרנט עלולה לגרום להפסד שעות עבודה יקרות ולפגיעה ברמת השירות ללקוחות העסק. התשתית האמינה ביותר והחסינה ביותר בפני תקלות היא סיבים אופטיים, מפני שאותות אופטיים לא רגישים לקרינה אלקטרומגנטית. כבלים ו-DSL יציבים פחות, ובכל מקרה כדאי לבדוק גם את איכות השירות והתמיכה של כל ספקית ספציפית, כך שאם מתרחשת תקלה היא תיפתר במהירות ולפני שנגרמים נזקים בלתי הפיכים.

    אחרי שמבצעים את כל הבדיקות הנ"ל, אפשר להתייחס גם למחיר. השיקול הכלכלי הוא פרמטר רלוונטי לכל החלטה עסקית, אבל מומלץ לא להתפשר על האיכות.

    לעוד כתבות אצלנו

    מאות קבוצות וערוצים במגוון קטגוריות שונות

    רוצים לקדם את הקבוצה שלכם באינדקס?

    הצטרפו עוד היום לקבוצת המקודמים שלנו באינדקס הקבוצות הגדול
    שדה חובה
    שדה חובה
    שדה חובה